Konzultacije - CRM

Konzultacijama ćete povećati produktivnost i znati TRAJANJE: 3 dana
  • Osnove poslovnih koncepata upravljanja odnosima s kupcima.
  • Tehnike usvajanja klijentove perspektive.
  • Najbolje načine pristupa transformaciji tvrtke iz proizvodno orijentiranog poslovanja u CRM orijentirano.
  • Prednosti transformacije korporativne kulture iz orijentacije na proizvod u korisnički usmjerenu.
  • O budućnosti CRM-a i ulozi društvenih mreža u poslovanju.
  • O ulozi kontakt centara u sklopu CRM strategije.
Slobodnih mjesta: 6

Konzultacije - CRM

Osnovni koncepti KONZULTACIJE 1
  • Upoznati polaznike s filozofijom upravljanja odnosima s kupcima.
  • Prezentiranje važnosti zadržavanja postojećih kupaca kroz kontinuiranu komunikaciju s njima.
Napredne tehnike KONZULTACIJE 2
  • Razumijevanje važnosti CRM-a kao mjerila efikasnosti poslovanja.
  • Razumijevanje važnosti CRM-a kao sredstva za unapređenje prodajnih i poslovnih procesa.
  • Razumijevanje važnosti CRM-a kao idealnog načina za diferencijaciju u odnosu na konkurenciju.
Mapa weba | Uvjeti korištenja | Referentna lista | Kontakt
Svi prikazani datumi i vremena su UTC+1. © 2011. IT CENTER - Sva prava pridržana.