Priprema za certifikaciju - Osnove II

Pripremom ćete povećati produktivnost i znati TRAJANJE: 3 dana
  • Razumjeti što je hardver, te koji faktori utiču na karakteristike računala i poznavati periferne uređaje.
  • Razumjeti što je softver, te navesti neke od uobičajenih softverskih aplikacija i operativnih sustava.
  • Razumjeti kako se informacijske mreže koriste u računalstvu i značaj različitih mogućnosti spajanja na Internet.
Slobodnih mjesta: 6

Praktične vježbe - Osnove II

Pojmovi VJEŽBE IZ PRAKSE 1
  • Razumijevanje pojma hardver.
  • Razumijevanje pojma osobno računalo. Razlikovanje stolnih i prijenosnih računala, te tablet PC-a, obzirom na tipične korisnike.
  • Prepoznavanje prijenosnih digitalnih uređaja kao npr; osobni digitalni pomoćnik – dlanovnik (PDA), mobilni telefon, smartphone, multimedia player, te poznavanje njihovih glavnih mogućnosti.
  • Poznavanje glavnih dijelova računala kao npr; centralni procesor (CPU), tipovi memorije, tvrdi disk, uobičajeni ulazni i izlazni uređaji.
  • Prepoznavanje uobičajenih ulaznih/izlaznih priključaka kao npr; USB, serijski, paralelni, mrežni, FireWire.
Karakteristike računala VJEŽBE IZ PRAKSE 2
  • Poznavanje faktora koji utječu na karakteristike računala kao npr; brzina centralnog procesora (CPU), količina radne memorije, grafička kartica (vrsta procesora i količina memorije), broj pokrenutih aplikacija.
  • Znanje da se brzina procesora mjeri u megahercima (MHz) ili gigahercima (GHz).
Memorija i uređaji za pohranu VJEŽBE IZ PRAKSE 3
  • Poznavanje različitih tipova računalne memorije kao npr; RAM (random-access memory), ROM (read-only memory), te razlika među njima.
  • Poznavanje mjernih jedinica kao npr; bit, byte, KB, MB, GB, TB.
  • Poznavanje osnovnih tipova uređaja za pohranu podataka kao npr; CD, DVD, USB, memorijske kartice, interni tvrdi disk, eksterni tvrdi disk, mrežni disk, online uređaji za pohranu podataka.
Ulazni, izlazni uređaji VJEŽBE IZ PRAKSE 4
  • Poznavanje uobičajenih ulaznih uređaja kao npr; miš, tipkovnica, kuglica (trackball), skener, pločica (touchpad), olovka (stylus), igraća palica (joystick ), web digitalna kamera, mikrofon.
  • Poznavanje uobičajenih izlaznih uređaja kao npr; zaslon/monitor, pisač, zvučnici, slušalice.
  • Razumijevanje uređaja koji su ujedno ulazni i izlazni kao npr; ekrani osjetljivi na dodir (touchscreens).
Mapa weba | Uvjeti korištenja | Referentna lista | Kontakt
Svi prikazani datumi i vremena su UTC+1. © 2011. IT CENTER - Sva prava pridržana.