Facebook analitika-što je to?

kako obrisati instagram profil

 

OK, naslov je pomalo dramatičan uz pretpostavku da pišem publici koja ima ili će imati Facebook stranicu u skorijoj budućnosti (inače ne biste čitali ovaj članak), ali danas sam odlučila posvetiti pažnju Facebook analitici i podrobnije pojasniti na koji način možete pospješiti rangiranje svoje stranice, a time i svog poslovanja, uz korištenje istih.

Digitalni marketing je filozofija našeg doba, a na nama je upijati zakonitosti i znanja istih, postavljati prava pitanja i ići u smjeru pozitivnog rasta kao rezultat razumijevanja svladanog gradiva.

Facebook je još uvijek (unatoč špekulacijama) jedna od glavnih oglašivačkih društvenih mreža i alata 21. st. za razvoj „world wide“ oglašavanja vašeg poslovanja. Prilikom oglašavanja imperativ je shvatiti koja je vaša ciljana publika i kako pristupiti istoj tj. s kojim sadržajem, a nakon što to determinirate trebate znati kako isti taj sadržaj kreirati i što vam može pomoći u tome! Naravno, sadržaj prvenstveno mora biti prilagođen potrebama ciljane publike i djelatnosti/usluzi kojom se bavite, a Facebook analitika vam uvelike može pomoći u tome ( osim ako ne želite pokušati metodom pokušaja i pogrešaka).

Glavni odgovori koje vam nudi Facebook analitika?

  1. Tko posjećuje vašu Facebook stranicu(podjela po spolu, državi, gradu, uređaju pristupanja),
  2. Tko od posjetitelja nastavlja do vaše web stranice,
  3. Tko KADA posjećuje vašu Facebook stranicu.

U ova tri ključna odgovora se nalazi sva filozofija potrebna za sastavljanje odgovarajućeg sadržaja koji bi animirao i zadržao vaše posjetitelje na vašoj Facebook stranici; ako znate tko učestalije posjećuje vašu stranicu, muškarci ili žene, znati ćete kako koncipirati sadržaj; ako posjetitelji češće pristupaju s mobilnih uređaja, pripaziti ćete da je sadržaj vidljiv i prilagođen istima; a ako znate u koje vrijeme posjetitelji najčešće posjećuju vašu stranicu znati ćete kada objavljivati sadržaj kako bi obuhvatio što veći opseg ciljane publike. Uz ostale statistike koje vam Facebook analitika nudi ostaje vam samo napisati kvalitetan i prilagođen sadržaj svim parametrima i stvarna posjećenost vaše stranice će biti u stalnom porastu.

Što podrazumijeva kvalitetan i prilagođen sadržaj pročitajte u idućem članku, do tada,

Čitajmo se!