Pratite nas

Internet zarada

Internet posao: Postanite Instagram influencer i zaradite novce

instagram influencer

Objasnit ćemo vam kako možete postati Instagram Influencer i zaraditi novce. Ako se želite okušati u ovom poslu, svakako pročitajte savjete koje ćemo dati u nastavku. Da bi bili dobro plaćeni Influencer na Instagram platformi, ovo su koraci kojih se trebate pridržavati.

Prije nego krenemo sa savjetima, vrijedi spomenuti da influenceri zarađuju poprilično dobre novce. Ako imate interes za takav način Internet zarade, vrijedi pokušati. Ovisi o mnogo faktora, ali danas influenceri mogu naplatiti od $50 pa sve do $3000 po jednoj objavi. Krenimo sa osnovama, kako postati Instagram Influencer?

Koja niša vam najbolje odgovara?

Sve započinje dobrim odabirom niše u kojoj želite biti prisutni. Da bi postali dobar influencer, prvo što trebate odlučiti, jeste odabrati nišu u kojoj se dobro osjećate. Nišu trebate dobro poznavati i biti dosljedni stvarima koje vas zanimaju i koje dobro razumijete.

Nemojte se truditi da radite nišu u kojoj se drugi dobro snalaze i dobro zarađuju. Tražite ono što vama najbolje odgovara, o čemu možete pisati i objavljivati bez straha da vam ne nestane ideja.

Isto tako, ne trebate se zadržati na usko odabranoj niši. Možete sebi odabrati kombinaciju, ali koja vam odgovara. Nemojte odabrati nepovezane stvari za objave. Vaš Instagram profil može raditi više niša odjednom, na primjer: kuhanje i putovanja. Tu možete objavljivati o različitim kuhinjama u svijetu, dok putujete i pisati o zanimljivim doživljajima. Pametno radite balans i budite zanimljivi potencijalnim pratiteljima.

Posvetite se detaljima vašeg Instagram profila

Ozbiljno pristupite uređivanju Instagram profila. Napišite svoju biografiju i predstavite se ljudima. Napravite profil koji će biti zanimljiv i koji će „pozvati“ ljude da vas prate.

Instagram influencer - profil

Zapamtite: profil je prva stvar koju će potencijalni pratitelji vidjeti. Važno je dobro se predstaviti, i biti zanimljiv za daljnju interakciju sa pratiteljima. Ako želite postati dobar Influencer, trebate znati napraviti dobar IG profil. Nije riječ o nuklearnoj fizici, ali svakako je dio posla kojem trebate dati posebnu pažnju.

Uložite u opremu za Instagram

Ne trebate biti profesionalni fotograf ili kamerman, ali trebate imati opremu sa kojom ćete raditi objave. Opet, nije potrebno kupiti profesionalnu opremu za novce od kojih padate u nesvijest, ali svakako trebate uložiti u alat s kojim ćete kasnije raditi. Dobar fotoaparat ili video kamera su poželjni i to je ulog koji se treba brzo isplatiti.

Ovisno o tome koju ste nišu odabrali, da bi radili objave treba vam ili fotoaparat ili kamera. Uz to, kupite si „tripod“, odnosno tronožac da možete raditi što bolje foto/video zapise. Objave moraju biti kvalitetne i urađene profesionalno koliko god je to moguće. Loše urađene objave samo će otjerati ljude koji vas prate, dok će dobre objave povećati broj pratitelja na Instagram društvenoj mreži.

Pružite dobar prvi dojam

Prvi put kada predstavite svoj profil, potrudite se ostaviti dobar dojam. Ako želite privući publiku i postati Instagram Influencer, trebate znati kako privući pažnju publike i pružiti ljudima nešto što stvarno žele gledati i pratiti.

Dvije stvari koje su prve na „udaru“ je vaša instagram biografija i dobro urađena Instagram profilna stranica. Potrudite se da vaše objave budu zabavne i bez bespotrebnog „nasumičnog“ sadržaja.

Instagram feed za vašu publiku

Nećete biti uspješan influencer ako samo nasumično dijelite fotografije ili neki drugi sadržaj. Motivi ili priča koja prati fotografije daje objavama ozbiljnost, i kasnije „snagu“ da svaka objava bude potencijalno viralna ili da sakupi određen broj novih ljudi koji će da vas prate. Najmanje što trebate očekivati od vaše objave jeste da zainteresira vaše postojeće pratitelje i da izvuče neki osjećaj u njima. Dajte svojoj publici razloga da vam vjeruje i da se upozna s vama. Vašim objavama predstavljate i sebe kao influencera, te tako gradite neku posebnu vezu a svim osobama koje vas prate.

Pristupačnost i prijateljski nastrojeno raspoloženje

Da bi uspjeli u svom naumu, da postanete influencer, trebate se potruditi. Ipak, ne trebate ići „glavom kroz zid“ i na silu raditi sadržaj od kojeg očekujete uspjeh. Svoju publiku promatrajte kroz prijateljsku prizmu, ali opet sa nekom minimalnom distancom. Niste prijatelji u pravom sislu te riječi, ali svakako dijelite mnogo toga zajedničkog. To je valjda i razlog zbog kojeg vas prate i gledaju vaše objave.

Instagram influencer koristi i druge društvene mreže

Budite prisutni i na drugim mrežama, pored Instagrama. Influenceri u principu koriste više društvenih mreža i prisutni su na gotovo svim najvećim mrežama koje poznajemo. Ovdje pišemo o Instagramu konkretno, ali će vaš cilj biti daleko veći i jači ako se odlučite na mreže kao što je: YouTube, Facebook, TikTok isl…

Kvalitetne fotografije i video

Nemojte biti traljavi. Objavite kvalitetan sadržaj, UVIJEK. Samo jednom objavljen loš sadržaj može izazvati negativne posljedice po vaš Instagram profil. Vjernost publike treba zaslužiti, pa kasnije njegovati. Fotografije koje uradite, prije objave provjerite i uredite sa nekim filtrima koje nudi Instagram. Ako želite biti još profesionalniji, možete koristiti jače alate za obradu fotografija.

Isto vrijedi i za video sadržaj. Objavite samo dobro urađen video, koji je kvalitetan i sadržajem i sa tehničke strane.

Učestalost objava

Objavljivati možete svakodnevno ili jednom tjedno. Ovisno o niši koju radite, i strategiji koju ste odabrali, trebate se odlučiti i kojim tempom objavljivati. Učestalost objava znači mnogo u kontekstu algoritma koji prati vašu aktivnost. Osim algoritma, jednom kada vaša publika stekne neki ritam, većinom će i očekivati da budete u svom kontinuitetu.

Ne možemo striktno kazati kojim tempom da radite objave. To ovisi o mnogo faktora i vašim mogućnostima. Neki influenceri rade objave svaki dan po jednu, dok neki to rade jednom tjedno. Na vama je da razmislite i stvorite sebi neki ritam objava.

Važno je pratiti svoj ritam. Nećete biti u problemu ako s vremena na vrijeme preskočite tempo, ali se potrudite biti u okvirima koje ste sami sebi zadali.

Budite jedinstveni i originalni

Kopije nitko ne voli, barem ne u svijetu društvenih mreža. Jednom urađena originalna ideja dobro prolazi, i postaje viralna. Kopije rijetko uspijevaju, i postaju brzo zaboravljene. Nemojte dopustiti da vaš Instagram profil strada radi toga što je čista kopija nekog već uspješnog profila. Objavite originalni sadržaj, sa originalnim i iskrenim emocijama. Zapamtite, vaša publika je vaš virtualni prijatelj. Želite biti bliski sa publikom, i stekli ste povjerenje koje trebate opravdati i njegovati stalno.

Koristite #Hashtags

Hashtag su ključne riječi u svijetu društvenih mreža. Baš kao što imamo ključne riječi za tražilicu, tako i društvene mreže imaju svoju metodu pretrage određenih pojmova i kategorizacije sadržaja. Kada objavljujete sadržaj na vašem profilu, dobro ga označite i dodijelite mu odgovarajući #Hashtag ili više njih. Instagram dozvoljava do 30 oznaka na jednu objavu. Ove oznake će poslužiti da vas pronađu drugi korisnici Instagram servisa, a koji vas ne prate trenutno.

Koje oznake koristiti? Na prvu bi svi uzeli najtraženije pojmove da označe svoje objave. To ne znači da ćete dobro progurati vašu objavu. Naprotiv, dobro traženi pojmovi su obično sa jakom konkurencijom. Teško da ćete se probiti uz pomoć njih. Zato vam preporučujemo da uzmete manje tražene pojmove, ali koji su korišteni i mogu vas progurati u određenoj mjeri. Kasnije, kada budete i sami veliki, možete koristiti jače korištene oznake.

Razmislite o pokretanju poslovnog Instagram računa

Ako am je krenulo, i ozbiljno se namjeravate upustiti u influencerske vode na Instagramu, razmislite o pokretanju poslovnog profila. Više je prednosti koje donosi sa sobom Instagram poslovni račun, ali najvažnija je Instagram Analytics. Analitika vam daje detaljan uvid u stanje vašeg profila, broj posjeta i trend koji imate.

Kada ste prijavljeni na Instagram poslovni račun, možete lako pratiti demografsku kvotu ljudi koji vas prate, ali i analizu svake objave koju ste pustili. Na taj način možete analizirati i bolje razumjeti što prolazi dobro a što ne, kada je u pitanju publika kojoj dajete objave.

Pored spomenutog, lako možete vidjeti kada je najbolje nešto objaviti. Najbolje je pogledati aktivni vremenski period, i objave davati na vrhuncu aktivnosti. Tako ste osigurali da u kratkom vremenu vašu objavu pogleda najveći broj ljudi. Takve objave lakše mogu postati viralne. Razmislite malo, ako objavite dobar sadržaj, ali u pogrešno odabrano vrijeme, ta objava lako ostane neprimijećena pa je i algoritam zametne negdje gdje se teško može pronaći.

Iskoristite prednosti Instagram Stories

Instagram Stories možda je i najpopularniji servis trenutno na ovoj platformi. Veliki broj korisnika pridružio se ovom načinu korištenja Instagram mreže, a broj vremenom rapidno raste.

Da budemo malo precizniji, čak 200 milijuna ljudi koristi Instagram Stories. Smatramo to i više nego dobrim razlogom da se i vi okrenete u tom pravcu i iskušate reakcije ljudi. Stories će donijeti preglede na vaš sadržaj čak i od ljudi koji vas ne prate. Još jedna dobra stvar, vi kada pregledavate Stories od drugih članova, vrlo lako će i oni uzvratiti. Svakako si dajte vremena da istražite ovu opciju.

Održavajte interakciju sa svojom publikom

Publika voli interakciju, posebno na društvenim mrežama kao što je Instagram, Facebook i druge slične. Održavajte neki oblik komunikacije sa svojom publikom. Ne trebate se obraćati konkretno nekoj osobi, ali svakako se javite svojoj grupi pratitelja s vremena na vrijeme. Nemojte biti instagram influencer koji ne održava komunikaciju. Nećete daleko dogurati.

Ostavite svoj komentar na već objavljene komentare, postavite poll za glasanje na neku temu, ili dajte neki poklon za pobjednika u određenom natjecanju koje ste objavili.

Budite dosljedni u stilu fotografiranja i video snimanja

Kada ste odabrali nišu za Instagram, potrudite se sačuvati svoj vizualni identitet. Smatramo da je jako važno imati prepoznatljiv i dosljedan dizajn profila, kao i model obrade fotografija s kojim ste krenuli. Možete vremenom nadograđivati sve što smo spomenuli, ali nemojte šarati i biti neodlučni. Ako koristite neke efekte na fotografijama, radite neke video sadržaje s posebnim efektima, potrudite se da budu u nekom prepoznatljivom tonu i doživljaju.

Vrijeme je poslovnih prilika?

Do sada smo pisali načine kako postati Instagram influencer, i potrudili se objasniti kako doći do što većeg broja ljudi koji vas prate. Metode koje smo naveli su legitimne i odobrene po pravilima Instagram mreže. Netko će se bolje snaći, netko ne tako dobro, ali svakako vrijedi pokušati; ako treba i više puta iznova.

Zarada na internetu: Instagram influencer

Sada je vrijeme da spomenemo kako zaraditi na Instagram platformi. Dakle, influencer je osoba koju prati zaista veliki broj ljudi i koja ima određenog utjecaja na njih. Samim time, u poslovnom svijetu vam se otvaraju mnoge prilike. Trebate igrati pametno i pokušati unovčiti vaš trud.

Ako ste došli do te točke, kada mislite da možete zaraditi na Instagramu, krenimo sa nekim osnovama. Polako i pametno označite neke brendirane proizvode. Neka to budu proizvodi koji se mogu naći „prirodno“ u objavama koje inače dajete ljudima koji vas prate. Nemojte odmah krenuti agresivno, jer možete proizvesti kontra efekt. Tek poneki #tag, odnosno označavanje nekog proizvoda ili usluge, stavit će vas u poziciju da vas možda primijeti marketing odjel određene kompanije.

Možete se čak direktno obratiti nekoj kompaniji, s ciljem promoviranja njihovih proizvoda. Opet je važno da se ponudite oglašavati proizvode ili usluge koji se mogu uvrstiti u „priču“ vašeg profila. Mnoge kompanije koriste ovakav način reklamiranja, što vam daje velike šanse za neki dogovor. Instagram influencer uvijek ima priliku za suradnju.

Predstavite se ozbiljno, i profesionalno. Obrazložite svoj stav i mogućnosti profila kojeg imate. Nije lako dogovoriti suradnju, posebno sa velikim kompanijama, ali nije ni nemoguće. Ovdje dolazi do izražaja i vaše umijeće pregovaranja i uvjeravanja. Ako imate veliku publiku, jak domet objava koje radite, to znači da imate i AS-a u rukavu.

Nikada ne kupujte publiku na Instagram profilu

Spomenuli smo u tekstu iznad koji su regularni načini sakupljanja publike na Instagram profilu. Sada trebamo naglasiti, jako važno: NIKADA nemojte kupovati publiku da bi „pojačali“ vaš profil. Sve velike društvene mreže to izričito zabranjuju, pa tako i Instagram. Na taj način nećete dobiti ništa, osim uklanjanja profila na Instagramu. Da bi ostvarili cilj i bili uspješan Instagram influencer, morate imati prirodno sakupljenu publiku koja vas prati.

Ako imate site, predstavite ga na Instagram profilu

Web site može biti odlična podloga za dobar i kontinuiran rast publike na Instagramu. Lako možete povezati Instagram na WordPress ili neki drugi web CMS, i na taj način povećati broj ljudi koji vas prate.

Svakako razmotrite opciju da povežete web site sa Instagram profilom.

Ne budite samozatajni ili sramežljivi

Da bi postali influencer trebate komunicirati sa velikim brojem ljudi. Stidljiva osobnost ne ide zajedno s tim, što znači da je važno biti pristupačan i otvoren za komunikaciju. Trebate otvoreno pričati o stvarima vezanim za temu vašeg profila. Netko će s lakoćom otvoreno govoriti o privatnim stvarima, što je dobro, ali nije nužno i nećemo preporučiti. Možete se sami odlučiti na to, i podržat ćemo vašu odluku. Ipak, na vama je da razmislite i donesete odluku.

Kako god, trebate održavati vezu s vašom publikom. Do koje mjere, i na koji način, to vi sami odlučite.

Budite dostupni i spremni za suradnju

Svakako trebate objaviti vašu e-mail adresu, ili neke druge kontakt podatke s ciljem da vam se jave mogući poslovni partneri. Redovno pogledajte statistiku profila koji imate, broj publike i angažman, jer su to stavke koje će zanimati moguće suradnike. Imajte spremne odgovore na moguća pitanja i pripremite se na konverzaciju. Budite ozbiljni i otvoreni za poslovne suradnje.

Nemojte pristati na svaku suradnju. Trudite se raditi promociju proizvoda ili usluga u koje vjerujete, i koje možete iskreno preporučiti vašoj publici. Zapamtite, ako ih jedanput iznevjerite, teško ćete steći njihovo povjerenje ponovno. Jedna promocija nije vam glavni cilj. Želite rasti vremenom, u svakom smislu. To možete samo prirodnim rastom ljudi koji vas prate. Postanite Instagram influencer i pokrenite svoj put prema uspjehu.

Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Trenutno se čita