Što znači napisati dobar članak- prvi dio

kako napisati kvalitetan clanak

Obzirom da živimo u digitalnom dobu u kojem nam je sve nadomak jednog klika, na ovo je pitanje lako odgovoriti. Digitalizacija je uzela maha i zaista je važno poznavati materiju onoga čime se baviš; što bolje razumiješ to ćeš se lakše snaći u moru informacija kojih je Internet pun. A da ne bi lutao previše i gubio se u silini sličnih i nejasnih članaka, ovaj članak obuhvatiti će sve faze koje je potrebno proći na putu do dobro napisanog članka. Pa krenimo.

  1. FAZA PRIPREME I ISTRAŽIVANJA

Priprema je pola posla, zlatno pravilo koje vrijedi uvijek! Da bi uopće započeo pisanje članaka, bitno je znati o čemu pisati i kome. Teme o kojima bi trebao pisati bi trebale biti nešto u što si dobro upućen; ako imaš afinitete pisanja  kreativnih tekstova u kojima možeš pustiti mašti na volju pisanjem o novim modnim trendovima, malo je teško za vjerovati da bi se upustio u avanturu pisanja znanstvenih članaka. Zar ne? Nadalje, bitno je znati za koga pišeš, odnosno koja je tvoja ciljana publika. Tko bi to čitao tvoj članak bez prekida i htio saznati više o tome o čemu pišeš.

  1. GDJE OBJAVITI ČLANAK I ZAŠTO

Ova faza se logički nastavlja na istraživanje i pripremu kao drugi dio istog. Prije publiciranja članka u javnost, od krucijalne je važnosti znati mjesto objave. Ovisno o mjestu objave mijenja se i dužina teksta, formalnost i ton obraćanja ciljanoj publici. Primjerice, ako ti je namjera postaviti članak na neki modni portal, ili blog edukativnog karaktera, shvatiti ćeš da su to dva različita svijeta svaki sa svojim specifičnostima.

  1. SAZNAJ KOJI TI JE CILJ

Nakon što shvatiš koja ti je ciljana publika i gdje možeš objavljivati svoje članke, trebao bi znati i što njima namjeravaš postići. Ako si odlučio voditi svoj blog, cilj bi trebao biti u sklopu tematike istog. Prvo trebaš upoznati svoju publiku sa samim sobom, dati im vremena da reagiraju na tvoje pisanje i potom razmišljati o CTA (Call To Action) u smislu postavljanja pitanja u svrhu povratnog odgovora kako bi stvorio kanala između tebe i čitatelja.

Po završetku 3. faze pokrili smo osnovni kostur pisanja članaka, tzv. 5W (Who, What, When, Where, Why) U drugom dijelu ću objasniti optimizaciju članaka i rangiranje istog na tražili so stay tuned.

Čitamo se!