Zašto se moja web stranica nigdje ne prikazuje?

1
Zašto se moja web stranica nigdje ne prikazuje

Postizanje prvih mjesta na Google tražilicama može poboljšati poslovanje vaše kompanije, postaviti vas kao brend u industriji i proužiti vrstu ROI-a koju želite vidjeti.

Zašto se onda Vaša web stranica ne nalazi na samom vrhu?

To je pitanje od milion dolara koje svaka kompanija u jednom trentuku treba sebi da postavi. Nažalost, nema odgovora od milion dolara ili barem ne postoji ni jedan pojedinačni odgovor.

Ukoliko ste počeli da radite na rangiranju vaše web stranice, a ozbiljnijih rezultata još uvijek nema, razmislite o ovim mogućnostima:

Niste dali dovoljno vremena

Prema video klipu kojeg je postavio Google Webmaster, morate biti strpljivi kada je u pitanju SEO.

Nema načina da se taj proces ubrza, jer SEO nije posao koji se završava u toku dana.

Potrebno je vrijeme za istraživanje, kreiranje i implementaciju strategije i početak proizvodnje sadržaja. Zatim je potrebno više vremena da Google prepozna da su promjene napravljene,  a onda morate sačekati da tražilica utvrdi da zaista nudite objavljene vrijednosti.

Ukoliko ste pogledali video, mogli ste primjetiti da osoba govori da je potrebno od četiri mjeseca do godinu dana da Google počne indexirati stranicu, a zatim da počne rangirati na tražilici.

Drugim riječima, vrijeme je nešto što ne možemo preskočiti. Teško je, ali SEO zahtjeva strpljenje, a kasnije Google nagradi one najstrpljivije.

Vaša ključna riječ se ne rangira za ono što mislite da bi trebala

Možete uzeti za primjer termin „SEO“. Kada pogledate na tražilici Google ne vjeruje da ljudi traže pojam SEO, već da traže kompaniju koja će napraviti SEO za njih. Umjesto toga oni pokušavaju da pruže što više informacija o tome šta je SEO ili kako se to radi.

Zato je (ne uključujući plaćene rezultate) skoro svaki rezultat na prvoj strani vodić za SEO, tekst o tome šta je SEO i da li vam je potreban.

Google i sam trenutno ima najmanje dva mjesta na prvoj stranici.

Pogledajte malo dublje prvu stranicu i pogledajte da li se vrste rezultata koje Gogle želi pokazati razlikuju od onih koje želite da pružite.

Vaš sajt može izgledati odlično, a koliko lijep sajt znači za Google?

Mnogo ste novca izdvojili za dobro osmišljen i vrlo moderan web sajt. Sve izgleda sjajno i svakodnevno ga provjeravate. Zašto Google ne cijeni trud koji ste uložili u blog ili web stranicu?

Moguće je da vaš dizajn izgleda sjajno, ali ako nije dobro optimizovan i ne zadovoljava SEO standrade, Google ga neće ni rangirati.

Duga je lista stvari koja može da ne zadovoljava SEO standarde, najčešći su:

  • Sadržaj se ponavlja
  • Nedovoljno sadržaja
  • Zastarjeli sadržaj
  • Zbunjujuća struktura sajta
  • Nepotpune osnove kao što su meta tagovi, alt tagovi i
  • Nema bloga ili drugog sadržaja koji bi stalno osvježavao stranicu

Ostali ste nezapaženi

Linkovi su još uvijek najbolji način za rangiranje i vjerovatno će još dugo biti. Potreban vam je dobar portfolio linkova iz različitih izvora. Kupovina sponzorisanih tekstova ne dolazi u obzir. Najbitnije je pronaći prirodne načine za povećanje dobrih linkova, a izbjeći one zbog kojih Vas Google može banovati.

Google vas može banovati

Google vas može u potpunosti ukloniti iz svih pretraživanja. Ako ste se prethodno dobro rangirali i značajno počeli padati, jedna od mogućnosti je da vas je Google banovao.

Jedina stvar koju možete da uradite je da provjerite izvještaj na Google Manual Actions i da počnete ispravljati probleme. Ukoliko ste primili jedan od ovih izvještaja, to znači da je Google utvrdio da vaša web stranica više nije u skladu sa Google smjernicama.

Vaša konkurencija radi više od vas

SEO optimizacija nije više nikakva tajna za koju vaša konkurencija nikada nije čula. To je sastavni dio modernog marketinga, a svaki link koji ste propustili objaviti i svaki blog, vaša konkurencija će to učiniti.

Ukoliko počnete da mislite da vam to ne treba ili ako mislite da ste učinili dovoljno, onda budite sigurni da postoji neko ko radi naporno da vam pokaže kako to zaista treba da se uradi.

Zapamtite, kada počnete da radite SEO optimizaciju, vi niste protiv Google algoritma. Vi ste protiv svih vaših konkurenata.

Male promjene mogu napraviti razliku

Vjerovatno mislite da postoji mnogo toga da se uradi da bi se počeli penjati na vrh rang liste pretraživača. Sigurno ste u pravu.

Međutim, to je odličan razlog za početak. Možete početi sa malim i jednostavnim promjenama na vašoj web stranici, čak i prije nego što počnete da razmišljate da zaposlite SEO agenciju.

Možda ćete morati da se upustite u ozbiljniju analizu web stranice. U svakom slučaju, ispitajte trenutnu situaciju, počnite sa manjim izmjenama koje možete i iznenadit ćete se koliko pomažu.